Universitatea din Oradea

 

ANUL UNIVERSITAR 2023-2024

ORAR - ACTIVITĂȚI ÎN CADRUL PROGRAMULUI  BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE

Școala Doctorală de Istorie

Domeniul de doctorat Istorie 

Școala Doctorală de Științe Economice

Domeniile de doctorat: Administrarea afacerilor, Economie, Finanțe - Orar revizuit

 Notă:

Miercuri: Domeniul Economie, Autorat științific și tehnici de publicare - seminar, Prof. Univ. dr. Daniel Bădulescu - sala F204 în ambele săptămâni (pară/ impară)
 
Joi: Domeniul Economie/ Administrarea Afacerilor, Metode și tehnici de documentare, cercetare și prelucrare a datelor în științele economice - seminar, Prof. Univ. dr. Alina Bădulescu, sala F005
 
Vineri: Domeniul Finanțe, Metode și modele calitative utilizate în domeniul financiar - curs, Prof. univ. dr. Diana Sabău- Popa/ Prof. Univ.dr. Marcel Boloș - sala F003

 

ORAR - Școala Doctorală de Științe Umaniste și Arte

Domeniile de doctorat: Filologie, Muzică și Teologie

 

Organizare alegeri pentru funcția de membru (student doctorand) al Consiliului Școlii Doctorale de Științe Inginerești - Mai 2023

METODOLOGIA de organizare a alegerilor membrilor Consiliului și a Directorului de la nivelul fiecărei Școli Doctorale

Calendar alegeri,  Birou Electoral al CSUD

Declarație de candidatură pentru funcția de MEMBRU, STUDENT DOCTORAND al Consiliului Scolii Doctorale

Dosar candidatură - student doctorand Flonta Daniel

Lista electori

Desfășurarea alegerilor membrilor CSD - studenți doctoranzi - la nivelul Școlii Doctorale de Științe Inginerești:

Turul 1: Marți, 23.05.2023, în intervalul orar 11,00 - 15,00, în Pavilionul V2 (langa parcarea din spate, lateral de Bibliotecă)

Dacă alegerile din primul tur nu vor fi statutare, se va organiza turul 2, astfel:

Turul 2: Miercuri, 24.05.2023, în intervalul orar 11,00 - 15,00, în Pavilionul V2 (langa parcarea din spate, lateral de Bibliotecă)

 

 

Junior Achievement România invită profesorii și studenții din cadrul universității să participe la Competiția europeană de antreprenoriat Gen-E, Ediția 2023, parte a programului de antreprenoriat Junior Achievement (JA), derulat în parteneriat cu Ministerul Educației, și are ca scop dezvoltarea și consolidarea competențelor antreprenoriale ale tinerilor de 15‐26 de ani (elevi și studenți).

Înscrierile pot fi realizate online până pe 10.02.2023, conform indicațiilor din regulament.

Echipele care participă la competiție vor beneficia gratuit de pregătire practică (training și consultanță, acces la resurse și cursuri profesioniste) în cadrul Incubatorului BizzFactory, etapa premergătoare competiției Gen-E.

Toți participanții, studenți și profesorii coordonatori vor beneficia de certificate de participare/absolvire la participarea/completarea modulelor aferente. 

Introdusă anul acesta ca instrument de învățare, platforma Dream Shaper va ajuta echipele  să parcurgă mai riguros etapele incubatorului și să realizeze planul de afaceri mai profesionist, iar pentru dvs. va fi un element didactic modern de coordonare a progresului studenților în proiectele lor de antreprenoriat.

În cazul în care profesorii coordonatori, interesați să înscrie echipe, nu au un acord activ pentru programul de antreprenoriat pe www.jaromania.org/hub, sunt rugați să completeze un scurt formular – https://jar.ro/form-ja23 și vor primi informații și suport pentru înscriere.

Dacă profesorii au deja un acord activ, pot înscrie participanții pe platforma Dreamshaper (link prezentare: https://jar.ro/dreamshaper-info), urmând indicațiile transmise de echipa JA.  

Participarea tinerilor la incubator poate fi echivalată la cerere cu programul de practică universitară pentru dobândirea de competențe practice de antreprenoriat și angajabilitate.

Vor fi acordate, conform regulamentului, premii celor mai bune echipe, granturi instituțiilor de învățământ cu cei mai mulți participanți activi, iar câștigătorii etapei naționale vor reprezenta România la finala europeană din luna iulie 2023, de la Istanbul, Turcia.

 
 
 
Vineri, 09.12.2022, de la orele 9, reprezentanţi ai firmei producătoare Matlab vor ţine o prezentare a avantajelor şi posibilităţilor de utilizare a Matlab în activitatea didactică şi de cercetare.
Prezentarea va avea loc în clădirea V2 sala 03,  (parcarea de lângă Biblioteca Universităţii).

 

 

The Journal of Ethics in Entrepreneurship and Technology in collaboration with the Griffiths School of Management & IT within the Emanuel University of Oradea is pleased to invite you to a free webinar on Structural Equation Modeling with PLS-SEM (SmartPLS software). Researchers highly utilize this analytics method throughout the world and it’s one of the preferred data analytics methods by most top academic journals.
 
This webinar will be held by Dr. John Parnell who is a professor of management and an eminent scholar of business at North Alabama State University. He has written several business textbooks which have been translated into numerous languages and has published over 100 articles in top-tier academic journals. He is also an active member of the US Academy of Management.

Please register here.
 
Dr. Sebastian Văduva, MBA
Editor-in-chief of JEET

 

 

MDPI - WEBINAR - MODALITĂȚI DE CONSOLIDARE AL UNUI ARTICOL ȘTIINȚIFIC

17 OCTOMBRIE 2022, ORA 12

Stimați colegi,

 MDPI vă invită la webinarul cu tema Modalități de consolidare al unui articol științific realizat în colaborare cu Universitatea din Oradea.  Webinarul se adresează tuturor celor interesați de publicarea în revistele de specialitate.

 Detaliile de acces pentru webinar sunt următoarele:

Data: 17 Octombrie 2022

Ora: 12:00

Formular de înregistrare: https://share-eu1.hsforms.com/1TK7AJrSbSVCO4V1xe3CvVQf2qq7

 Vor fi abordate subiecte precum:

  • verificări înainte de a trimite un manuscris la un jurnal

  • formatarea unui manuscris - cu studiu de caz pe formatul MDPI

  • bune practici în editarea unui articol științific

 MDPI este un pionier al publicării în acces deschis ( Open Access) și sprijină comunitatea academică la nivel global din 1996. Misiunea MDPI este aceea de a promova și distribui informația științifică, în toate formele ei, pentru toate disciplinele.

 Speakerul webinarului va fi dra. Iuliana Gaman - trainer în Știința Deschisă, cu o experiență editorială în procesarea manuscriselor de un an și jumătate, timp în care a facilitat publicarea a peste 150 de manuscrise.

 

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MECHANICAL ENGINEERING – ICOME 2022

Dear Colleagues,

We are pleased to invite you to participate to the International Conference on Mechanical Engineering – ICOME 2022, which will be held in Craiova, Romania on 18 - 20 May, 2022.

The aim of the conference is to bring together scientist, engineers, manufacturers and users from all over the world to discuss common theoretical and practical problems, describe scientific applications and explore avenues for the future researches in the area of Mechanical Engineering.

The Conference Sections are:

Applied Mechanics, Modeling and Simulation in Mechanical Engineering

Automotive, Transportation and Traffic

Production Systems, Management and Materials

Civil Engineering

The ICOME 2022 Conference will be held face-to-face, online or both face-to-face and online, according to Covid pandemic evolution.

You can see all the details on the conference web page: http://www.icome.ro

Important Dates:

Paper Submission: 10 April, 2022

Reviewer’s replay: 24 April, 2022

Final Paper Submission: 05 May, 2022

Conference Dates: 18-20 May 2022

There are ongoing steps for publication of the Conference Proceedings to Springer Publishing House.

Best Regards,

Conference Organizing Team

 

Începând cu data de 28.02.2022, studenții din cadrul Universității din Oradea, pot plăti online taxele de școlarizare din contul lor de pe studinfo.uoradea.ro, unde sunt vizibile toate taxele achitate, la butonul Taxe.

Ghid orientativ

Afiș

 

ORGANIZAREA ALEGERILOR MEMBRILOR CONSILIULUI ȘI A DIRECTORULUI  DE LA NIVELUL FIECĂREI ȘCOLI DOCTORALE DIN CADRUL I.O.S.U.D. - UNIVERSITATEA DIN ORADEA

METODOLOGIA de organizare a alegerilor membrilor Consiliului și a Directorului de la nivelul fiecărei Școli Doctorale

CALENDARUL organizării alegerilor membrilor Consiliului și a Directorului de la nivelul fiecărei Școli Doctorale

Declarație de candidatură pentru funcția de DIRECTOR al Scolii Doctorale

Declarație de candidatură pentru funcția de MEMBRU, CONDUCĂTOR DE DOCTORAT al Consiliului Scolii Doctorale

Declarație de candidatură pentru funcția de MEMBRU, STUDENT DOCTORAND al Consiliului Scolii Doctorale

Scrisoare de accept pentru funcția de MEMBRU EXTERN (din alte instituții de învățământ superior sau din mediul socio-economic) al Consiliului Scolii Doctorale

ȘCOALA DOCTORALĂ DE GEOGRAFIE

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Ovidiu GACEU

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Alexandru ILIEȘ

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Tudor-Iulian CACIORA

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr. Nicolae JOSAN

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ISTORIE

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Sorin-Domițian ȘIPOȘ

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Gabriel-Florin MOISA

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Maria UNGUR

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr. Dan Octavian CEPRAGA

ȘCOALA DOCTORALĂ DE SOCIOLOGIE

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Adrian HATOS

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Sergiu BĂLȚĂTESCU

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Denisa-Ioana DOBAI

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Conf.univ.dr. Bogdan NADOLU

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE BIOMEDICALE

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr. Amorin_Remus POPA

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr.habil. Marius Adrian MAGHIAR

- Prof.univ.dr.habil. Simona-Gabriela BUNGĂU

- Prof.univ.dr.habil. Daniela-Simona CAVALU

- Prof.univ.dr.habil. Liviu LAZĂR

- Prof.univ.dr.habil. Ovidiu-Laurean POP

- Prof.univ.dr.habil. Diana CUPȘA

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale

- Paula Bianca BADEA

- Georgiana-Maria POPA (PAȘCALĂU)

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr.habil. Adrian STREINU-CERCEL

- Prof.univ.dr. Leonard AZAMFIREI

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE ECONOMICE

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Olimpia-Iuliana BAN

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr.habil. Alina BĂDULESCU

- Prof.univ.dr.habil. Olimpia-Iuliana BAN

- Prof.univ.dr.habil. Claudia-Diana SABĂU-POPA

- Conf.univ.dr.habil. Ramona-Marinela SIMUȚ

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale

- Ionela-Claudia DEMIAN

- Eva-Monica FAUR

- Ioana FEICA-PRODAN

- Bogdan-Cosmin MOLDOVAN

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr.habil. Nicoleta SÎRGHI

- Ioan MIHAIU

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE INGINEREȘTI

Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.ing.habil. Tiberiu VESSELENYI

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr.habil. Mihai-Alexandru BICA

- Prof.univ.dr.ing.habil. Florin-Sandu BLAGA

- Conf.univ.dr.ing.habil. Radu-Petru BREJEA

- Prof.univ.dr.ing.habil. Constantin BUNGĂU

- Prof.univ.dr.ing. Ioan FELEA

- Prof.univ.dr.ing.habil. Ioan-Mircea GORDAN

- Prof.univ.dr.ing.habil. Cristian GRAVA

- Prof.univ.dr.ing.habil. Francisc-Ioan HATHAZI

- Prof.univ.dr.ing. Constantin-Gheorghe IONESCU

- Prof.univ.dr.ing.habil. Tiberiu VESSELENYI

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale

- Traian Octavian COSTEA

- Lisa CRĂIUȚ

- Dan-Ioan ȚARCĂ

- Ralph VEREȘ

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale

- Ioan Călin VESA

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE

 Dosare de cadidatură pentru:

Director de Școală Doctorală

- Conf.univ.dr.habil. Mihai-Gavril BRIE

- Conf.univ.dr.habil. Miron-Ioan ERDEI

Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale

- Prof.univ.dr. Paul MAGHERU - Retras

- Prof.univ.dr.habil. Marius ȚEPELE

- Prof.univ.dr.habil. Florin Ioan CIOBAN

Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale

 - Laurențiu-Florin BRÎNDAȘ

- Mădălina MĂNESCU (MARIAN)

Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale

- Pr.Prof.univ.dr. Constantin RUS

 

 ANUL UNIVERSITAR 2021-2022

ORAR - ACTIVITĂȚI ÎN CADRUL PROGRAMULUI  BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE

 

Școala Doctorală de Științe Economice

Domeniile de doctorat: Administrarea afacerilor, Economie, Finanțe

Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

Școala Doctorală de Istorie

Domeniul de doctorat: Istorie

Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

Școala Doctorală de Geografie

Domeniul de doctorat: Geografie

Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

Școala Doctorală de Științe Biomedicale

Domeniile de doctorat: Biologie, Farmacie, Medicină

Biologie: Calendar / Orar - prof.univ.dr.habil. Dana Copolovici

Farmacie: Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

 Școala Doctorală de Științe Inginerești

Domeniile de doctorat: Agronomie, Inginerie electrică, Inginerie electronică, Inginerie energetică, Inginerie industrială, Inginerie și mamagement, Matematică

Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

Fișa disciplinei: Metodologia cercetării științifice în domeniul Științe Inginerești

Fișa disciplinei: Etică și integritate academică în domeniul Științe Inginerești

Școala Doctorală de Științe Umaniste și Arte

Domeniile de doctorat: Filologie, Teologie

Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022

 

 

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE

Alegeri pentru desemnarea Directorului Școlii Doctorale

CALENDAR

 

 

TEST DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ LA LIMBA ENGLEZĂ

Data: 15 Septembrie 2021, Ora 17, On-Line

 Înscrieri la adresa de e-mail:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  până la data de 14 Septembrie, ora 14:00

 

 

L’Agence Universitaire de la Francophonie Europe Centrale et Orientale

lance un appel à candidatures pour des séjours scientifiques doctoraux de 3 mois consécutifs, au sein d’une université membre de l’AUF : https://www.auf.org/europe-centrale-orientale/nouvelles/appels-a-candidatures/appel-candidatures-pour-des-bourses-de-mobilite-doctorale-2021/

L’appel s’adresse aux jeunes chercheurs inscrits en thèse dans une des universités membre de l’AUF en Europe centrale et orientale et il est ouvert jusqu'au 30 avril 2021 (23h00, heure de Bucarest).

Pour répondre à l’appel :

Pour des renseignements complémentaires : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 

 INFORMARE - REDUCERE TAXE DE ȘCOLARIZARE - CAZURI MEDICALE - generate de virusul SARSCoV-2

Având în vedere:

  • reglementările privind măsurile de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARSCoV-2;
  • situația pandemică existentă la nivel național și local/județean;
  • planul de măsuri pentru implementarea normelor sanitare și de protecție în Universitatea din Oradea în perioada pandemiei de COVID-I9, aprobat prin HS 09/21.09.2020,

 Vă informăm că depunerea dosarelor de reducere a taxei de școlarizare, cazuri medicale, care au fost infectați cu virusul SARS-CoV-2, an universitar 2020-2021, se face on-linela secretariatul prorectorului MSSSS, pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.La încetarea stării de alertă se vor depune dosarele în original. Dosarele trebuie să conțină cererea studentului, rezultatul testului și adeverință de la medicul de familie că a fost luat în evidență cu virusul SARS-CoV-2.

 

 

 

ALEGEREA ȘI DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE DOCTORAT 2020-2024

 

Rezultat alegeri membru-conducător de doctorat și membru-student doctorand în CSUD, mandatul 2020-2024

 

Candidaturi depuse pentru membru-conducător de doctorat în CSUD

1.Prof.univ.dr.habil. BUNGĂU SIMONA GABRIELA - Formular candidatură

2.Conf.univ.dr.habil. BRIE MIHAI GAVRIL - candidatură retrasă

Candidaturi depuse pentru membru-student doctorand în CSUD

ANTON DANIEL-MELENTIE - Formular candidatură

CALENDAR ALEGERI

COMISIA DE ALEGERI

Metodologia de organizare a alegerilor și desemnare a membrilor Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat de la I.O.S.U.D. - Universitatea din Oradea

 

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DOCTORANZI DIN ANUL I, ANUL UNIVERSITAR 2020-2021

ORAR - SEMESTRUL I - PROGRAMUL DE PREGĂTIRE BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ISTORIE - Orar - Domeniul de doctorat Istorie

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE ECONOMICE - Orar - Domeniile de doctorat: Administrarea Afacerilor; Economie; Finanțe.

ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE - Orar - Domeniile de doctorat: Filologie; Teologie

 

 

 

European Students Union (ESU) a lansat un Chestionar referitor la condițiile de viață pentru studenți

Acesta poate fi accesat la următoarea adresă:  https://www.surveymonkey.com/r/KXDTC7L.

 

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DOCTORANZI DE LA DOMENIILE DE DOCTORAT MEDICINA, FARMACIE ȘI BIOLOGIE !

Cursul: METODOLOGIA CERCETĂRII ȘTIINȚIFICE ÎN DOMENIUL ȘTIINȚE BIOLOGICE ȘI BIOMEDICALE

SE VA DESFĂȘURA, PE PARCURSUL SEMESTRULUI I, LA SERVICIUL JUDEȚEAN DE MEDICINĂ LEGALĂ,

STR. CLUJULUI , NR. 50, 

IN FIECARE ZI DE LUNI, ÎNTRE ORELE 1400-1600

DATE DE CONTACT: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

SELECȚIE MOBILITĂȚI ERASMUS – STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT

Lista acordurilor ERASMUS încheiate la nivelul Universității din Oradea poate fi consultată accesând următorul link: https://www.uoradea.ro/display18607 

 

Calendar desfășurare proces selecție:


Depunerea dosarelor candidaților:
Proces selecție nr.1: 07.06.2019 – 21.06.2019 la Secretariat S.U.D. – Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, între orele 1200 - 1500

Proces selecție nr.2:  25.06.2019 - 05.07.2019 la Secretariat S.U.D. - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, între orele 12 - 15

Colocviul de selecție:

Proces selecție nr. 1: 21.06.2019 și 24.06.2019 - Sala de ședințe a CSUD - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, ora 10:00

Proces selecție nr.2: 08.07.2019 - Sala de ședințe a CSUD - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, ora 11:00

Dosarele de candidatură vor cuprinde următoarele documente:
1.CV EUROPASS;
2.Copie act de identitate;
3.Atestat de competență lingvistică;
4.Scrisoare de intenție privind destinația (se poate consulta conducătorul de doctorat).

Notă:
La Colocviul de selecție, candidații trebuie să prezinte actul de identitate în original.

 

 

ANUNȚ: Studenții doctoranzi înmatriculați în anul I, an universitar 2018-2019, sunt rugați să se prezinte la Secretariatul CSUD pentru a preda contractele de școlarizare

Anunț cu privire la alocarea locurile de parcare pentru studenți

Anunț legitimații călătorie

Calendar privind desfășurarea Alegerilor la Școala Doctorală de Geografie pentru funcția de Director Școală Doctorală din cadrul IOSUD Universitatea din Oradea

 

×

Meniu


TOP