ALEGEREA ȘI DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE DOCTORAT 2024-2029
Anexa 1_Declaratie depunere candidatura conducatori de doctorat (format word)
Anexa 2 - Declaratie depunere candidatura student doctorand (format word)
CALENDAR privind organizarea de alegeri a membrilor CSUD-UO – 2024-2029
EUROPEAN ALLIANCE
EU GREEN - WP3
TEZA MEA ÎN 3 MINUTE / THREE MINUTES OF FAME
ANUL UNIVERSITAR 2024-2025
ORAR - ACTIVITĂȚI ÎN CADRUL PROGRAMULUI BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE
ȘCOALA DOCTORALĂ DE STUDII INTERDISCIPLINARE
Domeniile de doctorat: Muzică și Teologie
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Domeniile de doctorat: Administrarea afacerilor, Economie, Finanțe
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE INGINEREȘTI
Prof.univ.dr.ing.habil. Radu-Cătălin ȚARCĂ
Luni, începând cu 14.10.2024, din 2 în 2 săptămâni
Orele 17,00 - 19,00 - Curs : Metodologia cercetării științifice în domeniul fundamental Științe Inginerești
Orele 19,00 - 21,00 - Curs: Inteligență artificială
la Universitatea din Oradea, Campus Central, Pavilionul T, sala T211.
Prof.univ.dr.ing.habil. Călin BĂBAN
Marți, începând cu 15.10.2024, din 2 în 2 săptămâni
Orele 19-21 - Curs: Etică şi integritate academică în domeniul fundamental Ştiinţe Inginereşti
la Universitatea din Oradea, Campus Central, B, sala B210
ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
ORAR - ACTIVITĂȚI ÎN CADRUL PROGRAMULUI BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE
Școala Doctorală de Istorie
Școala Doctorală de Științe Economice
Domeniile de doctorat: Administrarea afacerilor, Economie, Finanțe - Orar revizuit
Notă:
ORAR - Școala Doctorală de Științe Umaniste și Arte
Domeniile de doctorat: Filologie, Muzică și Teologie
Organizare alegeri pentru funcția de membru (student doctorand) al Consiliului Școlii Doctorale de Științe Inginerești - Mai 2023
Calendar alegeri, Birou Electoral al CSUD
Dosar candidatură - student doctorand Flonta Daniel
Desfășurarea alegerilor membrilor CSD - studenți doctoranzi - la nivelul Școlii Doctorale de Științe Inginerești:
Turul 1: Marți, 23.05.2023, în intervalul orar 11,00 - 15,00, în Pavilionul V2 (langa parcarea din spate, lateral de Bibliotecă)
Dacă alegerile din primul tur nu vor fi statutare, se va organiza turul 2, astfel:
Turul 2: Miercuri, 24.05.2023, în intervalul orar 11,00 - 15,00, în Pavilionul V2 (langa parcarea din spate, lateral de Bibliotecă)
Junior Achievement România invită profesorii și studenții din cadrul universității să participe la Competiția europeană de antreprenoriat Gen-E, Ediția 2023, parte a programului de antreprenoriat Junior Achievement (JA), derulat în parteneriat cu Ministerul Educației, și are ca scop dezvoltarea și consolidarea competențelor antreprenoriale ale tinerilor de 15‐26 de ani (elevi și studenți).
Înscrierile pot fi realizate online până pe 10.02.2023, conform indicațiilor din regulament.
Echipele care participă la competiție vor beneficia gratuit de pregătire practică (training și consultanță, acces la resurse și cursuri profesioniste) în cadrul Incubatorului BizzFactory, etapa premergătoare competiției Gen-E.
Toți participanții, studenți și profesorii coordonatori vor beneficia de certificate de participare/absolvire la participarea/completarea modulelor aferente.
Introdusă anul acesta ca instrument de învățare, platforma Dream Shaper va ajuta echipele să parcurgă mai riguros etapele incubatorului și să realizeze planul de afaceri mai profesionist, iar pentru dvs. va fi un element didactic modern de coordonare a progresului studenților în proiectele lor de antreprenoriat.
În cazul în care profesorii coordonatori, interesați să înscrie echipe, nu au un acord activ pentru programul de antreprenoriat pe www.jaromania.org/hub, sunt rugați să completeze un scurt formular – https://jar.ro/form-ja23 și vor primi informații și suport pentru înscriere.
Dacă profesorii au deja un acord activ, pot înscrie participanții pe platforma Dreamshaper (link prezentare: https://jar.ro/dreamshaper-info), urmând indicațiile transmise de echipa JA.
Participarea tinerilor la incubator poate fi echivalată la cerere cu programul de practică universitară pentru dobândirea de competențe practice de antreprenoriat și angajabilitate.
Vor fi acordate, conform regulamentului, premii celor mai bune echipe, granturi instituțiilor de învățământ cu cei mai mulți participanți activi, iar câștigătorii etapei naționale vor reprezenta România la finala europeană din luna iulie 2023, de la Istanbul, Turcia.
The Journal of Ethics in Entrepreneurship and Technology in collaboration with the Griffiths School of Management & IT within the Emanuel University of Oradea is pleased to invite you to a free webinar on Structural Equation Modeling with PLS-SEM (SmartPLS software). Researchers highly utilize this analytics method throughout the world and it’s one of the preferred data analytics methods by most top academic journals.
This webinar will be held by Dr. John Parnell who is a professor of management and an eminent scholar of business at North Alabama State University. He has written several business textbooks which have been translated into numerous languages and has published over 100 articles in top-tier academic journals. He is also an active member of the US Academy of Management.
Please register here.
Dr. Sebastian Văduva, MBA
Editor-in-chief of JEET
MDPI - WEBINAR - MODALITĂȚI DE CONSOLIDARE AL UNUI ARTICOL ȘTIINȚIFIC
17 OCTOMBRIE 2022, ORA 12
Stimați colegi,
MDPI vă invită la webinarul cu tema Modalități de consolidare al unui articol științific realizat în colaborare cu Universitatea din Oradea. Webinarul se adresează tuturor celor interesați de publicarea în revistele de specialitate.
Detaliile de acces pentru webinar sunt următoarele:
Data: 17 Octombrie 2022
Ora: 12:00
Formular de înregistrare: https://share-eu1.hsforms.com/1TK7AJrSbSVCO4V1xe3CvVQf2qq7
Vor fi abordate subiecte precum:
-
verificări înainte de a trimite un manuscris la un jurnal
-
formatarea unui manuscris - cu studiu de caz pe formatul MDPI
-
bune practici în editarea unui articol științific
MDPI este un pionier al publicării în acces deschis ( Open Access) și sprijină comunitatea academică la nivel global din 1996. Misiunea MDPI este aceea de a promova și distribui informația științifică, în toate formele ei, pentru toate disciplinele.
Speakerul webinarului va fi dra. Iuliana Gaman - trainer în Știința Deschisă, cu o experiență editorială în procesarea manuscriselor de un an și jumătate, timp în care a facilitat publicarea a peste 150 de manuscrise.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON MECHANICAL ENGINEERING – ICOME 2022
Dear Colleagues,
We are pleased to invite you to participate to the International Conference on Mechanical Engineering – ICOME 2022, which will be held in Craiova, Romania on 18 - 20 May, 2022.
The aim of the conference is to bring together scientist, engineers, manufacturers and users from all over the world to discuss common theoretical and practical problems, describe scientific applications and explore avenues for the future researches in the area of Mechanical Engineering.
The Conference Sections are:
Applied Mechanics, Modeling and Simulation in Mechanical Engineering
Automotive, Transportation and Traffic
Production Systems, Management and Materials
Civil Engineering
The ICOME 2022 Conference will be held face-to-face, online or both face-to-face and online, according to Covid pandemic evolution.
You can see all the details on the conference web page: http://www.icome.ro
Important Dates:
Paper Submission: 10 April, 2022
Reviewer’s replay: 24 April, 2022
Final Paper Submission: 05 May, 2022
Conference Dates: 18-20 May 2022
There are ongoing steps for publication of the Conference Proceedings to Springer Publishing House.
Best Regards,
Conference Organizing Team
Începând cu data de 28.02.2022, studenții din cadrul Universității din Oradea, pot plăti online taxele de școlarizare din contul lor de pe studinfo.uoradea.ro, unde sunt vizibile toate taxele achitate, la butonul Taxe.
ORGANIZAREA ALEGERILOR MEMBRILOR CONSILIULUI ȘI A DIRECTORULUI DE LA NIVELUL FIECĂREI ȘCOLI DOCTORALE DIN CADRUL I.O.S.U.D. - UNIVERSITATEA DIN ORADEA
Declarație de candidatură pentru funcția de DIRECTOR al Scolii Doctorale
ȘCOALA DOCTORALĂ DE GEOGRAFIE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Ovidiu GACEU
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Alexandru ILIEȘ
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Tudor-Iulian CACIORA
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr. Nicolae JOSAN
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ISTORIE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Sorin-Domițian ȘIPOȘ
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Gabriel-Florin MOISA
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Maria UNGUR
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr. Dan Octavian CEPRAGA
ȘCOALA DOCTORALĂ DE SOCIOLOGIE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Adrian HATOS
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale - Prof.univ.dr.habil. Sergiu BĂLȚĂTESCU
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale - Denisa-Ioana DOBAI
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale - Conf.univ.dr. Bogdan NADOLU
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE BIOMEDICALE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr. Amorin_Remus POPA
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr.habil. Marius Adrian MAGHIAR
- Prof.univ.dr.habil. Simona-Gabriela BUNGĂU
- Prof.univ.dr.habil. Daniela-Simona CAVALU
- Prof.univ.dr.habil. Liviu LAZĂR
- Prof.univ.dr.habil. Ovidiu-Laurean POP
- Prof.univ.dr.habil. Diana CUPȘA
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale
- Georgiana-Maria POPA (PAȘCALĂU)
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr.habil. Adrian STREINU-CERCEL
- Prof.univ.dr. Leonard AZAMFIREI
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.habil. Olimpia-Iuliana BAN
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr.habil. Alina BĂDULESCU
- Prof.univ.dr.habil. Olimpia-Iuliana BAN
- Prof.univ.dr.habil. Claudia-Diana SABĂU-POPA
- Conf.univ.dr.habil. Ramona-Marinela SIMUȚ
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr.habil. Nicoleta SÎRGHI
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE INGINEREȘTI
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală - Prof.univ.dr.ing.habil. Tiberiu VESSELENYI
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr.habil. Mihai-Alexandru BICA
- Prof.univ.dr.ing.habil. Florin-Sandu BLAGA
- Conf.univ.dr.ing.habil. Radu-Petru BREJEA
- Prof.univ.dr.ing.habil. Constantin BUNGĂU
- Prof.univ.dr.ing. Ioan FELEA
- Prof.univ.dr.ing.habil. Ioan-Mircea GORDAN
- Prof.univ.dr.ing.habil. Cristian GRAVA
- Prof.univ.dr.ing.habil. Francisc-Ioan HATHAZI
- Prof.univ.dr.ing. Constantin-Gheorghe IONESCU
- Prof.univ.dr.ing.habil. Tiberiu VESSELENYI
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE
Dosare de cadidatură pentru:
Director de Școală Doctorală
- Conf.univ.dr.habil. Mihai-Gavril BRIE
- Conf.univ.dr.habil. Miron-Ioan ERDEI
Membru, conducător de doctorat, în Consiliul Școlii Doctorale
- Prof.univ.dr. Paul MAGHERU - Retras
- Prof.univ.dr.habil. Marius ȚEPELE
- Prof.univ.dr.habil. Florin Ioan CIOBAN
Membru, student doctorand, în Consiliul Școlii Doctorale
Membru extern în Consiliul Școlii Doctorale
- Pr.Prof.univ.dr. Constantin RUS
ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
ORAR - ACTIVITĂȚI ÎN CADRUL PROGRAMULUI BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE
Școala Doctorală de Științe Economice
Domeniile de doctorat: Administrarea afacerilor, Economie, Finanțe
Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
Școala Doctorală de Istorie
Domeniul de doctorat: Istorie
Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
Școala Doctorală de Geografie
Domeniul de doctorat: Geografie
Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
Școala Doctorală de Științe Biomedicale
Domeniile de doctorat: Biologie, Farmacie, Medicină
Biologie: Calendar / Orar - prof.univ.dr.habil. Dana Copolovici
Farmacie: Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
Școala Doctorală de Științe Inginerești
Domeniile de doctorat: Agronomie, Inginerie electrică, Inginerie electronică, Inginerie energetică, Inginerie industrială, Inginerie și mamagement, Matematică
Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
Fișa disciplinei: Metodologia cercetării științifice în domeniul Științe Inginerești
Fișa disciplinei: Etică și integritate academică în domeniul Științe Inginerești
Școala Doctorală de Științe Umaniste și Arte
Domeniile de doctorat: Filologie, Teologie
Calendar / Orar desfășurare activități - anul universitar 2021-2022
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE
Alegeri pentru desemnarea Directorului Școlii Doctorale
TEST DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ LA LIMBA ENGLEZĂ
Data: 15 Septembrie 2021, Ora 17, On-Line
Înscrieri la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 14 Septembrie, ora 14:00
L’Agence Universitaire de la Francophonie Europe Centrale et Orientale
lance un appel à candidatures pour des séjours scientifiques doctoraux de 3 mois consécutifs, au sein d’une université membre de l’AUF : https://www.auf.org/europe-centrale-orientale/nouvelles/appels-a-candidatures/appel-candidatures-pour-des-bourses-de-mobilite-doctorale-2021/
L’appel s’adresse aux jeunes chercheurs inscrits en thèse dans une des universités membre de l’AUF en Europe centrale et orientale et il est ouvert jusqu'au 30 avril 2021 (23h00, heure de Bucarest).
Pour répondre à l’appel :
- consulter le document de présentation Appel à candidatures pour des bourses de mobilité doctorale 2021
- lire attentivement le Règlement des bourses de mobilité doctorale 2021
- remplir le formulaire (à remplir impérativement et exclusivement en ligne) qui est disponible à l’adresse http://formulaires.auf.org/
Pour des renseignements complémentaires : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
INFORMARE - REDUCERE TAXE DE ȘCOLARIZARE - CAZURI MEDICALE - generate de virusul SARSCoV-2
Având în vedere:
- reglementările privind măsurile de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARSCoV-2;
- situația pandemică existentă la nivel național și local/județean;
- planul de măsuri pentru implementarea normelor sanitare și de protecție în Universitatea din Oradea în perioada pandemiei de COVID-I9, aprobat prin HS 09/21.09.2020,
Vă informăm că depunerea dosarelor de reducere a taxei de școlarizare, cazuri medicale, care au fost infectați cu virusul SARS-CoV-2, an universitar 2020-2021, se face on-line, la secretariatul prorectorului MSSSS, pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.La încetarea stării de alertă se vor depune dosarele în original. Dosarele trebuie să conțină cererea studentului, rezultatul testului și adeverință de la medicul de familie că a fost luat în evidență cu virusul SARS-CoV-2.
ALEGEREA ȘI DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE DOCTORAT 2020-2024
Candidaturi depuse pentru membru-conducător de doctorat în CSUD
1.Prof.univ.dr.habil. BUNGĂU SIMONA GABRIELA - Formular candidatură
2.Conf.univ.dr.habil. BRIE MIHAI GAVRIL - candidatură retrasă
Candidaturi depuse pentru membru-student doctorand în CSUD
ANTON DANIEL-MELENTIE - Formular candidatură
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DOCTORANZI DIN ANUL I, ANUL UNIVERSITAR 2020-2021
ORAR - SEMESTRUL I - PROGRAMUL DE PREGĂTIRE BAZAT PE STUDII UNIVERSITARE AVANSATE
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ISTORIE - Orar - Domeniul de doctorat Istorie
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE ECONOMICE - Orar - Domeniile de doctorat: Administrarea Afacerilor; Economie; Finanțe.
ȘCOALA DOCTORALĂ DE ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE - Orar - Domeniile de doctorat: Filologie; Teologie
European Students Union (ESU) a lansat un Chestionar referitor la condițiile de viață pentru studenți
Acesta poate fi accesat la următoarea adresă: https://www.surveymonkey.com/
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DOCTORANZI DE LA DOMENIILE DE DOCTORAT MEDICINA, FARMACIE ȘI BIOLOGIE !
Cursul: METODOLOGIA CERCETĂRII ȘTIINȚIFICE ÎN DOMENIUL ȘTIINȚE BIOLOGICE ȘI BIOMEDICALE
SE VA DESFĂȘURA, PE PARCURSUL SEMESTRULUI I, LA SERVICIUL JUDEȚEAN DE MEDICINĂ LEGALĂ,
STR. CLUJULUI , NR. 50,
IN FIECARE ZI DE LUNI, ÎNTRE ORELE 1400-1600
DATE DE CONTACT: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
SELECȚIE MOBILITĂȚI ERASMUS – STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT
Lista acordurilor ERASMUS încheiate la nivelul Universității din Oradea poate fi consultată accesând următorul link: https://www.uoradea.ro/display18607
Calendar desfășurare proces selecție:
•Depunerea dosarelor candidaților:
Proces selecție nr.1: 07.06.2019 – 21.06.2019 la Secretariat S.U.D. – Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, între orele 1200 - 1500
Proces selecție nr.2: 25.06.2019 - 05.07.2019 la Secretariat S.U.D. - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, între orele 12 - 15
•Colocviul de selecție:
Proces selecție nr. 1: 21.06.2019 și 24.06.2019 - Sala de ședințe a CSUD - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, ora 10:00
Proces selecție nr.2: 08.07.2019 - Sala de ședințe a CSUD - Clădire: Biblioteca Universității din Oradea, et.IV, ora 11:00
Dosarele de candidatură vor cuprinde următoarele documente:
1.CV EUROPASS;
2.Copie act de identitate;
3.Atestat de competență lingvistică;
4.Scrisoare de intenție privind destinația (se poate consulta conducătorul de doctorat).
Notă:
La Colocviul de selecție, candidații trebuie să prezinte actul de identitate în original.
ANUNȚ: Studenții doctoranzi înmatriculați în anul I, an universitar 2018-2019, sunt rugați să se prezinte la Secretariatul CSUD pentru a preda contractele de școlarizare
Anunț cu privire la alocarea locurile de parcare pentru studenți