Universitatea din Oradea

Uncategorised

Molnar Elisabeta-Ilona- Domeniul Administrarea afacerilor
Sabău Anca-Maria - Domeniul Știința Sportului și Educației Fizice
Niță Dorina-Veronica - Domeniul Administrarea afacerilor
Győrödi Robert Ștefan - Domeniul Calculatoare și Tehnologia Informației
Bucur Sorana-Maria - Domeniul Medicină dentară
Domuța Cristian Gabriel - Domeniul Agronomie
Muntean Loredana - Domeniul Muzică
Sachelarie Liliana - Domeniul Medicină dentară
Bodog Simona-Aurelia - Domeniul Administrarea afacerilor
Mintaș Olimpia Smaranda - Domeniul Agronomie
Bugnar Nicoleta Georgeta- Domeniul Administrarea afacerilor
Csep Andrei Nicolae - Domeniul Medicină
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 04.04.2025, ora 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Țenț Andrei - Domeniul Medicină
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 31.03.2025, ora 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Nemțoi Alexandru
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 31.03.2025, ora 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Dragolea Larisa-Loredana
Todor Liana - Domeniul Medicină dentară
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Davidescu-Butar Lavinia
Ganea Mariana
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 21.01.2025, ora 11,30, Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Topor Gabi
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 21.01.2025, ora 11,30, Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala 15
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Gîtea Daniela
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 21.01.2025, ora 10,30, Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Cosiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Morar Ioan Dan - Domeniul Finanțe
Brihan Ilarie - Domeniul Medicină
 
Ștefan Liana - Domeniul Medicină
   
 Alb Lupaș Daciana Alina- Domeniul Matematică
 Bodog Alin-Dănuț - Domeniul Medicină
 
 Feciche Bogdan-Ovidiu - Domeniul Medicină
Maxim Horia Nicolae- Domeniul Muzică
Comes Călin-Adrian
Țig Ioan Andrei
Fer Vasile-Doru- Domeniul Teologie
Domuța Cristian Gabriel - Domeniul Agronomie
Moisa Florentina Corina
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 08.05.2024 orele 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Toderașcu Carmen
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc în data de 22.05.2024, ora 13,  la Universitatea din Oradea, sala Consiliului de Administratție, pav. J, et.1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Săveanu Sorana Mihaela
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 26.04.2024, ora 10, Sala Practipass Campus V., Universitatea din Oradea, 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Boros Monica
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc în data de 01.07.2024, ora 10,00, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Sava Cristian Nicolae - Domeniul Medicină
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurca Alexandru Daniel - Domeniul Medicină
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Daina Cristian Marius - Domeniul Medicină
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Popa Viorel-Cristian- Domeniul Teologie
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 19.02.2024 orele 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Teologie Ortodoxă Ep. Dr. Vasile Coman, Sala E212
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Voiță-Mekeres Florica - Domeniul Medicină
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 15, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Huniadi Carmen Anca - Domeniul Medicină
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Șandor Mircea Ioan - Domeniul Medicină
 
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Manole Felicia - Domeniul Medicină
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 9, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Ardelean Florian
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 11.01.2024 orele 10, la Universitatea din Oradea, Laboratorul Școlii Doctorale de Istorie, clădirea Bibliotecii, et. III
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Morar Cezar
 
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 18.12.2023 orele 14, la Universitatea din Oradea, Sala C 219
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Isac Claudia Adriana
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 11.01.2024 ora 10, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administrație, pav. J
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Petrișor Silviu-Mihai- Domeniul Inginerie industrială
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Zah Daniel- Domeniul Muzică
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 06.12.2023 orele 12, la Universitatea din Oradea, Sala Muzicii
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Negruț Lucia
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 08.11.2023 orele 10, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Droj Laurențiu
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 01.09.2023 orele 12, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bodog Florian Dorel - Domeniul Medicină
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 27.07.2023, ora 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Babeș Elena Emilia - Domeniul Medicină
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 31.08.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Ardereanu Ion-Alexandru - Domeniul Muzică
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 13.09.2023 orele 12,  la Universitatea din Oradea, Casa Muzicii, sala 218
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dodescu Anca-Otilia- Domeniul Economie
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 07.07.2023 orele 11,  in Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Constăngioară Alexandru
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 27.06.2023, orele 11, in Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurcău Anamaria
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.07.2023, ora 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Negruț Nicoleta - Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Drăgan Felicia - Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nistor Laura
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 18.05.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Științe Socio-Umane, Sala Practipass
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nistor-Cseppento Carmen Delia - Domeniul Medicină
 
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teză de abilitare RO / EN
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 07.04.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Ciavoi Gabriela- Domeniul Medicină dentară
   
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.03.2023, ora 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Matei Mirabela Constanța
Gânscă Simona Crenguța - Domeniul Filologie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dura Codruța Cornelia
   
Uivaroșan Diana Florina
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 07.04.2023, ora 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Botezat Elena Aurelia
     
Neamțu Carmen
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Popa Dorina Nicoleta
 
Micle Otilia- Domeniul Medicină
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teză de abilitare RO / EN
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.02.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Marcu Marius-Daniel - Domeniul Inginerie electrică
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.11.2023, ora 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Rus Marius- Domeniul Medicină
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bumbu Adrian Gheorghe- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Meșter Ioana Teodora
Bandici Livia - Domeniul Inginerie electrică
   
Bendea Gabriel Valentin - Domeniul Inginerie energetică
 Pașca Manuela Bianca
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 02.02.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Țugulea Carmen-Oana
Stoian Iuliana Claudia
 Sehleanu Mariana
     
 Vesa Cosmin Mihai- Domeniul Medicină
     
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.11.2022, ora 13, la Biblioteca Universității din Oradea, et.IV
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Dobjanschi Luciana
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Buciu Ioan Marius
 Brisc Ciprian Marcel Ioan- Domeniul Medicină
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Uivaroșan Diana Florina
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bănică Florin
Nemeth Tiberiu Sebastian
Coroianu Lucian
   
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc în data de 15.12.2021, ora 11,00, On-line, pe Platforma ZOOM
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Iovan Vasile Ciprian
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nica-Badea Delia
   
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Simuț Ramona Marinela    
   
Boldureanu Gabriela    
   
Bâc Dorin Paul    
   
Vodă Ana Iolanda
Gânscă Simona Crenguța
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Mohan Aurel George- Domeniul Medicină
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Zaha Dana Carmen- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Jurca Maria-Claudia- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Frățilă Ovidiu-Cristian- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Radu Carmen-Corina- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Balaj Mircea
Diaconu Camelia
  • Proces_Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dragostin Oana-Maria
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Mureșan Mariana- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc în data de 17.01.2020, ora 9, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Pop Ovidiu Laurean- Domeniul Medicină
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc la data de 10.01.2020, ora 12, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Dumitriu Buzia Olimpia
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc la data de 29.11.2019, ora 11, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Pallag Annamaria
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 12.09.2019, La Facultatea de Medicina si Farmacie, Sala M 2, incepand cu orele 11
Bungău Simona Gabriela
 
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurca Tunde
Tița Ioan Bogdan
Țiț Delia-Mirela
Mărieș Gheorghe-Radu-Emil

 

  •  susținere publică 21.02.2018, ora 11:00 la Biblioteca Universității din Oradea, sala Cataloagelor
  • proces-verbal susținere abilitare
  • raportul comisiei de specialiști
Daina Lucia Georgeta- Domeniul Medicină
  • rezumat teză abilitare RO/EN
  • susținere publică 21.02.2018, ora 09:30 în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
Buhaș Camelia-Liana- Domeniul Medicină
Juncar Mihai - Domeniul Medicină
Babeș Katalin - Domeniul Medicină
Cupșa Diana - Domeniul Biologie
Pop Petru-Adrian - Domeniul Inginerie industrială
Gordan Ioan-Mircea - Domeniul Inginerie electrică
Bacter Claudia-Nastasia - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 14 septembrie 2017, ora 10:00, în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane
Țîțu Mihail-Aurel - inginerie și management
 
Radu Carmen-Corina - medicină
  • susținere publică 28.07.2017 ora 11.30 în Sala de Consiliu de administrație, Pav.A parter
Ciubară Anamaria - medicină
  • susținere publică 25.07.2017 ora 10.30 în Sala de Consiliu de administratie, Pav.A parter
Semenescu Augustin - inginerie și management
  • susținere publică 05.07.2017, ora 11, la Biblioteca Universității, sala de conferințe
Grecu Eugenia - economie
  • susținerea publică 18.09.2017, ora 11, la Biblioteca Universității, sala de conferințe
Sabău Nicu-Cornel - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 22 mai 2017, ora 10:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala Cataloagelor
Hathazi Francisc-Ioan - inginerie electrică
  • susţinerea publică va avea loc în data de 28 aprilie 2017, ora 11:00, în Sala C57b Campus II
Bălțătescu Sergiu - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 19 septembrie 2016, ora 15:00, în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane

 

Blaga Florin-Sandu - inginerie industrială
  • susținerea publică va avea loc în data de 17 iunie 2016, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor

 

Draica Dumitru - filologie
   
Stănășel Iulian - inginerie industrială
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martie 2016, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor
Domuţa Cornel - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martrie 2016, ora 10:00, în Sala de Consiliu a Facultății de Protecția Mediului
Brejea Radu-Petru - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martrie 2016, ora 12:00, în Sala de Consiliu a Facultății de Protecția Mediului
Vicaș Simona-Ioana - biologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 11 martie 2016, ora 13:00, în Pav A  Sala de Consiliu Administrație
Ulmeanu Ruxandra - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 10 decembrie 2015, ora 12:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
Bădulescu Daniel-Laurenţiu - economie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 29 mai 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea, Sala E 20, Etaj 4
Copolovici Dana - biologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 16 octombrie 2015, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor
Sandu Ştefan-Antonio - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 21 septembrie 2015, ora 19:30, în Sala Practipass a FSSU
Ţarcă Radu - inginerie industrială şi management
  • susţinerea publică va avea loc în data de 20 martie 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea
Cavalu Daniela- Simona - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 13 ianuarie 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universității din Oradea
Domnariu Carmen-Daniela - medicină
  • CV RO/EN
  • lista de lucrări RO/EN
  • rezumat teză de abilitare RO/EN
  • susţinerea publică va avea loc în data de 21 august 2014, ora 11:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Gaceu Ovidiu-Răzvan - geografie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 22 iulie 2014, ora 12:00, în Sala C 216, Pav C, Etaj 2
 
Ilieş Dorina-Camelia - geografie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 22 iulie 2014, ora 10:00, în Sala C 216, Pav C, Etaj 2
 
 Vesselenyi Tiberiu - inginerie industrială
  • CV RO/EN
  • Habilitation Thesis synopsis RO/EN
  • fişa de verificare abilitare
  • lista de lucrări RO/EN
  •  susţinerea publică va avea loc în data de 27 iunie 2014, ora 12:00, la Biblioteca Universității din Oradea
 Bodog Florian-Dorel - medicină
  •  susţinerea publică va avea loc în data de 26 septembrie 2013, ora 10:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Hatos Adrian - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 20 septembrie 2013, de la orele 11 în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane
 
Pahonţu Mihaela-Elena - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 25 septembrie 2013, ora 19:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Purcărea Victor-Lorin - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 26 septembrie 2013, ora 9:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 

 

Editia 2024 Musica Academica - scientific journal

Musica Academica -Musica Academica - scientific journal scientific journal

Editorial Office: University of Oradea
Str. nr. 1, 410087 Oradea-Bihor
Phone: +40 259 408281
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
URL: https://doctorat.uoradea.ro/ro/evenimente2-7/399-musica-academica-scientific-journal

About Musica Academica:
ISSN (print): 3061-5364
ISSN-L: 3061-5364
ISSN (on line):3090-9902
Subject: Musicology    
Language: Romanian/English
Publication Fees: None
Periodicity: Annually
Type of Publication: Scientific/Academic, Peer-Reviewed
Open Access: Yes (Fully Open Access)


Aims and Scope:
Musica Academica is a musicological research journal affiliated with the Doctoral School of Interdisciplinary Studies at the University of Oradea, Romania The journal’s main objective is to promote the dissemination of scientific and academic research in the field of music, including interdisciplinary approaches. Submissions are welcome from a wide range of thematic areas, including: music analysis, historical musicology, music theory, performance studies, music education, ethnomusicology and folklore, aesthetics, stylistics, composition, sociology/psychology of music, management/marketing studies, musical practice, music technology, and other lines of music research.

Submission:
Manuscripts should be submitted in Romanian or English (other languages may be considered) by email to: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  
The deadline for submitting articles is July 1st.
The format of the publication can be found in the “Instructions to Authors” section.  
Authors assume full responsibility for the authenticity and scientific accuracy of the submitted papers.

Privacy Statement:
The names and email addresses provided to this journal will be used exclusively for the journal’s stated purposes and will not be made available for any other use.
          
Open Access Policy:
All articles published in Musica Academica are fully open access, freely available to read, download, and share. Musica Academica does not charge authors any publication fees or article processing charges.



Revista Musica Academica - scientific journal ediția 2024
EDITORIAL BOARD/Colectiv editorial
Scientific Board/ Colectiv științific
Univ. Professor, PhD., Master of Arts, VICTORIA MELNIC, Academy of Music, Theater and Fine Arts, Faculty of Musical Art, Chișinău, Republic of Moldova
Univ. Professor, PhD., SVETLANA BADRAJAN, Academy of Music, Theaterand Fine Arts, Faculty of Musical Art, Chișinău, Republic of Moldova
Univ. Professor, PhD., habil., ELENA CHIRCEV,„Gh. Dima” National Academyof Music, Cluj-Napoca, Romania
Univ. Professor, PhD., habil., GABRIELA COCA, Babes –Bolyai University,Music Department of the Faculty of Reformed Theology and Music, Cluj-Napoca, Romania
Univ. Professor, PhD., CARMEN MIHĂESCU, Arts University of Târgu Mureș,Romania Univ. Professor, PhD., habil., LAURA VERONICA DEMENESCU, „Aurel Vlaicu” University of Arad, Romania
Univ. Professor, PhD., habil PETRUȚA-MARIA COROIU, Transilvania
University of Brașov, RomaniaUniv. Assoc. Prof., ION ARDEREANU, „Aurel Vlaicu” University of Arad, Romania
Deputy/Managing Editor/ Director editorial
Univ. Professor, PhD., habil., ROMEO RÎMBU, University of Oradea
Editor in chief/ Redactor șef
Univ. Professor, PhD., habil., MIRELA ȚÂRC, University of Oradea,
E mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., nr.1 University str.,Oradea, Bihor
Permanent editorial board/ Redactori
Univ. Assoc. prof LUMINIȚA-VIRGINIA BURCĂ University of Music Bucharest
Univ. Professor PhD habil. LAURA VERONICA DEMENESCU „Aurel Vlaicu” University of Arad
Univ. Assoc. prof. PhD. MĂDĂLINA HOTORAN, Emanuel University of Oradea

Peer Review Process:

Musica Academica employs a double-blind peer review system. Two music scholars from different universities will review the content of each submission without knowing the author's name or affiliation. The evaluation criteria are detailed in the "Reviewer's Guide." After review, the editor will send the reviewers' comments to the author. Accepted papers may be returned to the author for revisions. The author will be notified of the reviewers' and editors' decision regarding acceptance or rejection. Authors and reviewers remain anonymous to each other throughout the process.

Reviewer's Guide: Reviewers_Guide 

 

Archives

Indexing: The journal is in the process of indexing

Instructions to authors:Musica_Academica_Author_Guidelines.pdf

Admitere:

Fișa de înscriere- format pdfformat word

Declarație privind forma de finanțare - format pdfformat word

Declarație privind numărul de programe de studii parcurse concomitent - format pdfformat word

Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal - format pdfformat word

 Lista documentelor necesare constituirii dosarului de înscriere la concursul de admitere - format pdf

Proces verbal de admitere privind ierarhizarea candidaților/studenților - doctoranzi - DOC/PDF

 

 Mobilitatea studenților doctoranzi:

 ORDIN Nr. 4262/2024 din 15 aprilie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor

Cerere tip - DOC / PDF

 

Desfășurare și monitorizare activități în cadrul S.U.D.

Contract de studii universitare de doctorat, valabil începând cu anul universitar 2025 - 2026 - DOC/PDF, 

Anexa la contract - Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr. 3018 din 13 ianuarie 2025 privind aprobarea standardelor minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea diplomei de doctor, Publicat în: MONITORUL OFICIAL NR. 78 din 29 ianuarie 2025 - ANEXE WORD  - aplicabile pentru studenții doctoranzi înmatriculați la studii universitare de doctorat începând cu anul universitar 2025-2026: 

Acord de cotutelă RO - DOC/PDF

Acord de cotutelă EN - DOC/PDF

Program de pregătire și rezultate bazat pe studii universitare avansate - DOC/PDF, Varianta în limba engleză

Școala Doctorală de Geografie, Știința Sportului și Kinetoterapie: Geografie; Știința Sportului și Educației Fizice;

Școala Doctorală de Istorie: Istorie; Științe Politice;

Școala Doctorală de Sociologie: Sociologie;

Școala Doctorală de Studii Interdisciplinare: Muzică; Teologie;

Școala Doctorală de Științe Biomedicale: Biologie; Farmacie; Medicină; Medicină Dentară;

Școala Doctorală de Științe Economice: Administrarea Afacerilor; Economie; Finanțe

Școala Doctorală de Științe Inginerești: Agronomie; Calculatoare și Tehnologia Informației; Inginerie Electrică; Inginerie Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale; Inginerie Energetică; Inginerie Industrială; Inginerie și Management; Matematică;

 

Anexa la contract- Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 5110 din 17 septembrie 2018 privind aprobarea standardelor minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea diplomei de doctor, Publicat în: MONITORUL OFICIAL NR. 817 din 24 septembrie 2018Valabile începând cu anul universitar 2018-2019:

Program de pregătire și rezultate bazat pe studii universitare avansate - DOC/PDF, Varianta în limba engleză

Școala Doctorală de Geografie, Știința Sportului și Kinetoterapie: GeografieȘtiința sportului și educației fizice

Școala Doctorală de Istorie: Istorie

Școala Doctorală de Sociologie: Sociologie;

Școala Doctorală de Studii Interdisciplinare: FilologieMuzicăTeologie,

Școala Doctorală de Științe Biomedicale: Biologie;  FarmacieMedicinăMedicină dentară

Școala Doctorală de Științe Economice: Administrarea AfacerilorEconomieFinanțe

Școala Doctorală de Științe Inginerești: AgronomieInginerie ElectricăInginerie Electronică, Telecomunicații și Tehnologii InformaționaleInginerie EnergeticăInginerie IndustrialăInginerie și ManagementMatematică;

 

Formulare utilizate  pentru susținerea Proiectelor de cercetare și a Rapoartelor științifice de progres

          Cerere pentru susținerea proiectului de cercetare -DOC /PDF

          Proces verbal privind evaluarea proiectului de cercetare științifică -DOC /PDF

         Cerere pentru susținerea raportului științific de progres  - DOC/PDF

         Proces verbal privind evaluarea raportului științific de progres - DOC/PDF

         

 Formulare utilizate în cazul unor eventuale modificări intervenite în cadrul S.U.D.

          Cerere schimbare titlul tezei de doctorat - DOC/PDF

          Cerere schimbare conducător de doctorat - DOC/PDF

          Cerere pentru întrerupere/prelungirea S.U.D. - DOC/PDF

 Formulare dedicate studenților doctoranzi înmatriculați în anii 2021 și 2022

           Cerere prelungire de la 3 la 4 ani (pentru alinierea la prevederile Legii 199/2023) DOC/PDF

          Act adițional - prelungire SUD de la 3 la 4 ani (pentru alinierea la prevederile Legii 199.2023) DOC/PDF

         

Acordarea sprijinului financiar pentru diseminarea rezultatelor cercetării realizate de studenții doctoranzi din cadrul Universității din Oradea _FORMULARE

          Metodologia de gestionare a sumelor destinate diseminării rezultatelor cercetării de către studenții doctoranziVarianta Word

 

Susținerea tezei de doctorat

    Informare privind etapele care trebuiesc parcurse în vederea finalizării tezelor de doctorat

   Formulare

         Cerere pentru susținerea tezei de doctorat în fața comisiei de îndrumare și integritate academică - DOC/PDF

         Model copertă teză de doctorat - DOC

         Model redactare teză de doctorat_SDSt.Ing. - DOC

         Model redactare teză de doctorat_SDSt.Biom -DOC

         Declarația de autenticitate a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Rezoluția conducătorului de doctorat privind Raportul de similitudine -  DOC/PDF

         Rezoluția comisiei de îndrumare şi integritate academică privind Raportul de similitudine -  DOC/PDF

         Avizul Școlii Doctorale privind verificarea antiplagiat - DOC/PDF

         Proces verbal privind susținerea tezei de doctorat în fața comisiei de îndrumare - DOC/PDF

         Referatul de acceptare al conducătorului de doctorat și acordul membrilor comisiei de îndrumare și integritate academică -DOC/PDF

         Cerere fixare dată estimată pentru susținerea publică a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Cerere depunere oficială a tezei de doctorat în vederea susținerii publice - DOC/PDF

         Declarație privind acordul pentru consultare publică - DOC/PDF

         Opis privind anexele la teza de doctorat - pentru a fi disponibile spre consultare publică - DOC/PDF

         Raportul Școlii Doctorale ca urmare a consultării publice a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Propunere privind componența comisiei de analiză a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Cerere fixare dată susținere publică a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Afiș privind susținerea publică - DOC/PDF

         Cerere depunere teză de doctorat în vederea susținerii publice - DOC/PDF

          Declarație privind intenția de publicare/ acordul de difuzare a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Proces verbal de susținere a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Raportul Comisiei de evaluare a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Raportul Comisiei de evaluare a tezei de doctorat fără calificative - DOC/PDF

         Fișa personală pentru eliberarea diplomei de doctor în științe - DOC/PDF

 

Documente aferente activităților în cadrulS.U.D. (Conducere/Îndrumare doctorat/Activități didactice PUA)

         Metodologia de normare și remunerare a activităților desfășurate în cadrul S.U.D. - PDF

         Structura statelor de funcții pentru Școlile Doctorale - DOC/PDF

         Fișa individuală a postului pentru conducătorii de doctorat - DOC/PDF  

 

 

 

REGLEMENTĂRI NAȚIONALE

ORDIN MEC nr. 3019/2025 pentru aprobarea standardelor minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea titlului de conferențiar și a celui de profesor din învâțământul superior, precum și a atestatului de abilitare

ORDIN MEC nr. 5956 din 13 august 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat obținute în instituții de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare din străinătate

ORDIN Nr. 3998/2024 din 12 martie 2024 pentru aprobarea Metodologiei de acordare a atestatului de abilitare

Legea învățământului superior nr.199/2023

ORDIN MEC nr. 5229 din 17.08.2020 pentru aprobarea Metodologiilor referitoare la acordarea atestatului de abilitare, acordarea titlului de doctor, precum și la soluționarea sesizărilor cu privire la existența plagiatului, în cadrul unei teze de doctorat

Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare, din 17.08.2020

Ordin MENCS nr.6129 din 20.12.2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
Anexa_ Ordin MENCS nr.6129 din 20.12.2016_Standarde minimale specifice pe comisii (domenii)

CNATDCU – Ghid orientativ realizare teza de abilitare

Ordin MENCS nr.5921 din 06.12.2016 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoașterea automată, de către instituțiile de învățământ superior, respectiv instituțiile organizatoare de studii universitare de doctorat din România, a calității de conducător de doctorat obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

REGLEMENTĂRI INTERNE

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare  la IOSUD Universitatea din Oradea _HS nr. 24 din 26.06.2025; Varianta word

Anexa 1 - Cerere tip pentru susținerea tezei de abilitare la IOSUD-Universitatea din Oradea; format word

Anexa 2 - Declarație pe proprie răspundere a candidatului privind îndeplinirea standardelor minimale stabilite de CNATDCU; format word

Anexa 3 - Raport privind eligibilitatea dosarului de abilitare; format word

Anexa 4 - Proces Verbal susținere publică; format word

Anexa 5 - Rezoluție de admitere/respingere a tezei de doctorat; format word

Anexa 6 - Cerere de afiliere; format word

Anexa 7 - Angajament de conducere doctorat în cadrul IOSUD_Universitatea din Oradea; format word

Fișa de verificare privind îndeplinirea standardelor minimale în vederea obținerii gradului didactic de profesor universitar / atestatului de abilitare / afiliere la Școala Doctorală de Științe Biomedicale aprobate la nivelul  Facultății de Medicină și Farmacie pentru domeniile de doctorat care le gestionează:

1.Fișa de îndeplinire standarde domeniul de doctorat Biologie;

2.Fișa de îndeplinire standarde domeniul de doctorat Farmacie, Medicină și Medicină dentară

Criterii suplimentare de completare a standardelor minimale necesare și obligatorii pentru abilitare și afiliere la Școala Doctorală de Științe Inginerești, domeniul de doctorat Matematică 

Regulament propriu privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului abilitare  în Domeniul Muzică  la Școala Doctorală de studii interdisciplinare a IOSUD UO

 

Regulament privind acordarea și revocarea calității de membru al Școlilor Doctorale din cadrul IOSUD_UO_ HS nr 33 din 26.03.2018

Anexa 1. – Cerere tip pentru afiliere la I.O.S.U.D. - Universitatea din Oradea; format word
Anexa 2. - Declaraţie pe propria răspundere a candidatului privind îndeplinirea standardelor minimale stabilite de CNATDCU; format word
Anexa 3. - Raportul Comisiei de verificare internă; format word
Anexa 4. – Proces Verbal privind validarea dosarului de afiliere; format word
Anexa 5. – Aviz CSUD privind validarea dosarului de afiliere; format word
Anexa 6. – Raportul Consiliului Școlii Doctorale privind revocarea unui membru al său; format word

REGULAMENT propriu privind acordarea și revocarea calității de membru al Școlii Doctorale de Studii Interdisciplinare domeniul Muzică din cadrul IOSUD - UNIVERSITATEA DIN ORADEA

 

Regulament privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date 

Procedura operațională (SEAQ_PO_CSUD_01) privind recunoașterea automată de către Universitatea din Oradea a calității de conducător de doctorat obținută în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate_HS nr. 11 din 26.09.2024

Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de abilitare, în cazuri de forță majoră, la IOSUD - Universitatea din Oradea

Metodologie privind scutirea de plată a taxei pentru susținerea tezei de abilitare, respectiv de decontare a cheltuielilor ocazionate de susținerea tezei de abilitare_HS 24 din 26.06.2025

 

×

Meniu


TOP