Universitatea din Oradea

Uncategorised

 

REGLEMENTĂRI NAȚIONALE

ORDIN Nr. 3998/2024 din 12 martie 2024 pentru aprobarea Metodologiei de acordare a atestatului de abilitare

Legea învățământului superior nr.199/2023

ORDIN MEC nr. 5229 din 17.08.2020 pentru aprobarea Metodologiilor referitoare la acordarea atestatului de abilitare, acordarea titlului de doctor, precum și la soluționarea sesizărilor cu privire la existența plagiatului, în cadrul unei teze de doctorat

Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare, din 17.08.2020

Ordin MENCS nr.6129 din 20.12.2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
Anexa_ Ordin MENCS nr.6129 din 20.12.2016_Standarde minimale specifice pe comisii (domenii)

CNATDCU – Ghid orientativ realizare teza de abilitare

Ordin MENCS nr.5921 din 06.12.2016 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoașterea automată, de către instituțiile de învățământ superior, respectiv instituțiile organizatoare de studii universitare de doctorat din România, a calității de conducător de doctorat obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

REGLEMENTĂRI INTERNE

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare  la IOSUD Universitatea din Oradea _HS nr. 12 din 31.10.2024

Anexa 1 - Cerere tip pentru susținerea tezei de abilitare la IOSUD-Universitatea din Oradea; format word

Anexa 2 - Declarație pe proprie răspundere a candidatului privind îndeplinirea standardelor minimale stabilite de CNATDCU; format word

Anexa 3 - Raport privind eligibilitatea dosarului de abilitare; format word

Anexa 4 - Proces Verbal susținere publică; format word

Anexa 5 - Rezoluție de admitere/respingere a tezei de doctorat; format word

Anexa 6 - Cerere de afiliere; format word

Anexa 7 - Angajament de conducere doctorat în cadrul IOSUD_Universitatea din Oradea; format word

 

Regulament privind acordarea și revocarea calității de membru al Școlilor Doctorale din cadrul IOSUD_UO_ HS nr 33 din 26.03.2018

Anexa 1. – Cerere tip pentru afiliere la I.O.S.U.D. - Universitatea din Oradea; format word
Anexa 2. - Declaraţie pe propria răspundere a candidatului privind îndeplinirea standardelor minimale stabilite de CNATDCU; format word
Anexa 3. - Raportul Comisiei de verificare internă; format word
Anexa 4. – Proces Verbal privind validarea dosarului de afiliere; format word
Anexa 5. – Aviz CSUD privind validarea dosarului de afiliere; format word
Anexa 6. – Raportul Consiliului Școlii Doctorale privind revocarea unui membru al său; format word

Regulament privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date 

Procedura operațională (SEAQ_PO_CSUD_01) privind recunoașterea automată de către Universitatea din Oradea a calității de conducător de doctorat obținută în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate_HS nr. 11 din 26.09.2024

Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de abilitare, în cazuri de forță majoră, la IOSUD - Universitatea din Oradea

Metodologie privind scutirea de plată a taxei pentru susținerea tezei de abilitare, respectiv de decontare a cheltuielilor ocazionate de susținerea tezei de abilitare_HS 56 din 06.07.2015

 

 Alb Lupaș Daciana Alina
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc în data de 18.11.2024, ora 10, la Universitatea din Oradea, Pavilionul C, sala C 209;
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Rezoluție de admitere a tezei de abilitare
Maxim Horia Nicolae
Comes Călin-Adrian
Țig Ioan Andrei
Fer Vasile-Doru
Domuța Cristian Gabriel
Moisa Florentina Corina
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 08.05.2024 orele 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Toderașcu Carmen
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc în data de 22.05.2024, ora 13,  la Universitatea din Oradea, sala Consiliului de Administratție, pav. J, et.1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Săveanu Sorana Mihaela
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 26.04.2024, ora 10, Sala Practipass Campus V., Universitatea din Oradea, 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Boros Monica
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc în data de 01.07.2024, ora 10,00, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Sava Cristian Nicolae
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurca Alexandru Daniel
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Daina Cristian Marius
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teza de abilitare Ro / EN
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Popa Viorel-Cristian
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 19.02.2024 orele 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Teologie Ortodoxă Ep. Dr. Vasile Coman, Sala E212
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Voiță-Mekeres Florica
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 15, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Huniadi Carmen Anca
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Șandor Mircea Ioan
 
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Manole Felicia
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 22.12.2023 orele 9, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Ardelean Florian
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 11.01.2024 orele 10, la Universitatea din Oradea, Laboratorul Școlii Doctorale de Istorie, clădirea Bibliotecii, et. III
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Morar Cezar
 
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 18.12.2023 orele 14, la Universitatea din Oradea, Sala C 219
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Isac Claudia Adriana
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 11.01.2024 ora 10, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administrație, pav. J
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Petrișor Silviu-Mihai
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la Universitatea din Oradea
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Zah Daniel
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 06.12.2023 orele 12, la Universitatea din Oradea, Sala Muzicii
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Negruț Lucia
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 08.11.2023 orele 10, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Droj Laurențiu
   
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 01.09.2023 orele 12, la Universitatea din Oradea, Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bodog Florian Dorel
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 27.07.2023, ora 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Babeș Elena Emilia
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 31.08.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Ardereanu Ion-Alexandru
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 13.09.2023 orele 12,  la Universitatea din Oradea, Casa Muzicii, sala 218
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dodescu Anca-Otilia
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 07.07.2023 orele 11,  in Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Constăngioară Alexandru
     
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc in data de 27.06.2023, orele 11, in Sala Consiliului de Administratie , pavilionul J, etajul 1
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurcău Anamaria
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.07.2023, ora 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Negruț Nicoleta
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Drăgan Felicia
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nistor Laura
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 18.05.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Științe Socio-Umane, Sala Practipass
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nistor-Cseppento Carmen Delia
 
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teză de abilitare RO / EN
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 07.04.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Ciavoi Gabriela
   
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.03.2023, ora 12, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Matei Mirabela Constanța
Gânscă Simona Crenguța
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dura Codruța Cornelia
   
Uivaroșan Diana Florina
 
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 07.04.2023, ora 11, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Botezat Elena Aurelia
     
Neamțu Carmen
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Popa Dorina Nicoleta
 
Micle Otilia
  • lucrări relevante
  • diploma de doctor
  • componența comisiei de abilitare
  • rezumat teză de abilitare RO / EN
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.02.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Marcu Marius-Daniel
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.11.2023, ora 10, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Rus Marius
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bumbu Adrian Gheorghe
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Meșter Ioana Teodora
Bandici Livia
   
Bendea Gabriel Valentin
 Pașca Manuela Bianca
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 02.02.2023, ora 13, la Universitatea din Oradea, Facultatea de Medicină și Farmacie, Sala de Consiliu
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Țugulea Carmen-Oana
Stoian Iuliana Claudia
 Sehleanu Mariana
     
 Vesa Cosmin Mihai
     
  • Susținerea publică a tezei de abilitare va avea loc în data de 17.11.2022, ora 13, la Biblioteca Universității din Oradea, et.IV
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
 Dobjanschi Luciana
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Buciu Ioan Marius
 Brisc Ciprian Marcel Ioan
     
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Uivaroșan Diana Florina
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Bănică Florin
Nemeth Tiberiu Sebastian
Coroianu Lucian
   
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc în data de 15.12.2021, ora 11,00, On-line, pe Platforma ZOOM
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Iovan Vasile Ciprian
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Nica-Badea Delia
   
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Simuț Ramona Marinela    
   
Boldureanu Gabriela    
   
Bâc Dorin Paul    
   
Vodă Ana Iolanda
Gânscă Simona Crenguța
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Mohan Aurel George
 
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Zaha Dana Carmen
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Jurca Maria-Claudia
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
 Frățilă Ovidiu-Cristian
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Radu Carmen-Corina
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
Balaj Mircea
Diaconu Camelia
  • Proces_Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Dragostin Oana-Maria
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
Mureșan Mariana
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisie de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc în data de 17.01.2020, ora 9, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Pop Ovidiu Laurean
  • Proces-Verbal susținere publică
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc la data de 10.01.2020, ora 12, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Dumitriu Buzia Olimpia
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Susținerea tezei de abilitare va avea loc la data de 29.11.2019, ora 11, la Facultatea de Medicină și Farmacie - Sala de Consiliu
Pallag Annamaria
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
  • Sustinerea tezei de abilitare va avea loc la data de 12.09.2019, La Facultatea de Medicina si Farmacie, Sala M 2, incepand cu orele 11
Bungău Simona Gabriela
 
  • Proces-verbal susținere abilitare
  • Raportul comisiei de specialiști
Jurca Tunde
Tița Ioan Bogdan
Țiț Delia-Mirela
Mărieș Gheorghe-Radu-Emil

 

  •  susținere publică 21.02.2018, ora 11:00 la Biblioteca Universității din Oradea, sala Cataloagelor
  • proces-verbal susținere abilitare
  • raportul comisiei de specialiști
Daina Lucia Georgeta
  • rezumat teză abilitare RO/EN
  • susținere publică 21.02.2018, ora 09:30 în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
Buhaș Camelia-Liana
Juncar Mihai
Babeș Katalin
Cupșa Diana
Pop Petru-Adrian
Gordan Ioan-Mircea
Bacter Claudia-Nastasia - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 14 septembrie 2017, ora 10:00, în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane
Țîțu Mihail-Aurel - inginerie și management
 
Radu Carmen-Corina - medicină
  • susținere publică 28.07.2017 ora 11.30 în Sala de Consiliu de administrație, Pav.A parter
Ciubară Anamaria - medicină
  • susținere publică 25.07.2017 ora 10.30 în Sala de Consiliu de administratie, Pav.A parter
Semenescu Augustin - inginerie și management
  • susținere publică 05.07.2017, ora 11, la Biblioteca Universității, sala de conferințe
Grecu Eugenia - economie
  • susținerea publică 18.09.2017, ora 11, la Biblioteca Universității, sala de conferințe
Sabău Nicu-Cornel - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 22 mai 2017, ora 10:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala Cataloagelor
Hathazi Francisc-Ioan - inginerie electrică
  • susţinerea publică va avea loc în data de 28 aprilie 2017, ora 11:00, în Sala C57b Campus II
Bălțătescu Sergiu - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 19 septembrie 2016, ora 15:00, în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane

 

Blaga Florin-Sandu - inginerie industrială
  • susținerea publică va avea loc în data de 17 iunie 2016, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor

 

Draica Dumitru - filologie
   
Stănășel Iulian - inginerie industrială
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martie 2016, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor
Domuţa Cornel - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martrie 2016, ora 10:00, în Sala de Consiliu a Facultății de Protecția Mediului
Brejea Radu-Petru - agronomie
  • susținerea publică va avea loc în data de 11 martrie 2016, ora 12:00, în Sala de Consiliu a Facultății de Protecția Mediului
Vicaș Simona-Ioana - biologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 11 martie 2016, ora 13:00, în Pav A  Sala de Consiliu Administrație
Ulmeanu Ruxandra - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 10 decembrie 2015, ora 12:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
Bădulescu Daniel-Laurenţiu - economie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 29 mai 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea, Sala E 20, Etaj 4
Copolovici Dana - biologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 16 octombrie 2015, ora 11:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea în Sala cataloagelor
Sandu Ştefan-Antonio - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 21 septembrie 2015, ora 19:30, în Sala Practipass a FSSU
Ţarcă Radu - inginerie industrială şi management
  • susţinerea publică va avea loc în data de 20 martie 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universităţii din Oradea
Cavalu Daniela- Simona - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 13 ianuarie 2015, ora 12:00, la Biblioteca Universității din Oradea
Domnariu Carmen-Daniela - medicină
  • CV RO/EN
  • lista de lucrări RO/EN
  • rezumat teză de abilitare RO/EN
  • susţinerea publică va avea loc în data de 21 august 2014, ora 11:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Gaceu Ovidiu-Răzvan - geografie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 22 iulie 2014, ora 12:00, în Sala C 216, Pav C, Etaj 2
 
Ilieş Dorina-Camelia - geografie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 22 iulie 2014, ora 10:00, în Sala C 216, Pav C, Etaj 2
 
 Vesselenyi Tiberiu - inginerie industrială
  • CV RO/EN
  • Habilitation Thesis synopsis RO/EN
  • fişa de verificare abilitare
  • lista de lucrări RO/EN
  •  susţinerea publică va avea loc în data de 27 iunie 2014, ora 12:00, la Biblioteca Universității din Oradea
 Bodog Florian-Dorel - medicină
  •  susţinerea publică va avea loc în data de 26 septembrie 2013, ora 10:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Hatos Adrian - sociologie
  • susţinerea publică va avea loc în data de 20 septembrie 2013, de la orele 11 în sala Practipass a Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane
 
Pahonţu Mihaela-Elena - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 25 septembrie 2013, ora 19:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 
Purcărea Victor-Lorin - medicină
  • susţinerea publică va avea loc în data de 26 septembrie 2013, ora 9:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Medicină şi Farmacie
 

 

Ordinul Ministrului Educației nr. 4589/05.06.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4574/03.06.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4385/30.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4229/10.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4224/10.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4218/10.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4210/10.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 4203/10.04.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3891/28.02.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3890/28.02.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3878/28.02.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3862/28.02.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3273/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3265/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3263/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3251/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3247/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 3219/22.01.2024 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6919/29.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6861/21.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6791/12.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6789/12.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6781/12.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6777/12.12.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6422/27.09.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6415/27.09.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6392/27.09.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației nr. 6388/27.09.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4870/21.06.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4855/21.06.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4842/21.06.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4395/30.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4391/30.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4372/30.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4357/30.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4208/16.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4176/12.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4175/12.05.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4030/20.04.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3224/26.01.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3205/26.01.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3199/26.01.2023 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 6485/29.12.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 6484/29.12.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 6357/05.12.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 6346/05.12.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 6345/05.12.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 5756/29.09.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4457/08.08.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3777/12.05.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3776/12.05.2022 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 5778/14.12.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 5777/14.12.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 5674/02.12.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 5673/02.12.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4567/03.08.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4566/03.08.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4175/05.07.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 4173/05.07.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3983/14.06.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației  nr. 3932/14.06.2021 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr. 4078/09.04.2020 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr. 4072/09.04.2020 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr. 4071/09.04.2020 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr. 5424/04.12.2019 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 4583/30.07.2019 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3793/01.04.2019 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.4294/08.08.2018 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.3804, 3813, 3814/04.06.2018 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.3400/22.03.2018 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5821/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5758/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5756/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5735/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5729/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5706/27.12.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5199/28.09.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5198/28.09.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5122/28.09.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5121/28.09.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5109/28.09.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.4129/21.06.2017 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.3994, 3995, 4014, 4021/07.06.2016 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.25845/27.03.2016 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.28268/23.02.2016 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5931-5945/04.12.2015 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.5910/04.12.2015 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.4209/10.06.2015 privind acordarea atestatului de abilitare

Ordinul Ministrului Educației și cercetării științifice nr.4718/11.08.2015 privind acordarea atestatului de abilitare

Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obţinere a atestatului de abilitare din 27.01.2015 

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea procesului de susţinere a abilitării la IOSUD Universitatea din Oradea 

Ordinul Ministrului Educației și Cercetării Științifice privind acordarea atestatului și a calității de conducător de doctorat 

Ordinul Ministrului Educaţiei și Cercetării Științifice privind acordarea atestatului și a calității de conducător de doctorat

Ordinul Ministrului Educaţiei Naţionale nr.5633 MD din 11.12.2013 privind acordarea atestatului de abilitare şi a calităţii de conducător de doctorat

Ordinul Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice nr.40222 din 20.05.2015 referitor la abilitare

Ordinul Ministrului Educaţiei Naţionale nr.48111 din 27.06.2014 referitor la abilitare

Ordinul Ministrului Educaţiei Naţionale nr.35357 din 24.03.2014 referitor la abilitare

Admitere

          Fișă de înscriere la concursul de admitere -DOC/PDF

          Lista documente - dosar de admitere - PDF

          Declarație pe proprie răspundere privind finanțarea S.U.D. - DOC/PDF

          Declarație pe proprie răspundere privind parcurgerea a 2 programe de studii, concomitent - DOC/PDF

          Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal format pdf

          Proces verbal de admitere privind ierarhizarea candidaților/studenților - doctoranzi - DOC/PDF

Desfășurare și monitorizare activități în cadrul S.U.D.

        Contract de studii universitare de doctorat, valabil începând cu anul universitar 2024 - 2025 - DOC/PDF

          Anexa - Standarde naționale minimale: Agronomie; Biologie; Administrarea Afacerilor; Economie; Farmacie;Filologie; Finanțe; Geografie;Inginerie Electrică; Inginerie Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale; Inginerie Energetică; Inginerie Industrială; Inginerie și Management; Matematică; Istorie; Medicină; Medicină dentarăSociologie; Muzică; Teologie, Știința sportului și educației fizice

          Program de pregătire și rezultate bazat pe studii universitare avansate - DOC/PDF, Varianta în limba engleză

          Orarul activitatilor - Model de prezentare -DOC /PDF

          Cerere pentru susținerea proiectului de cercetare -DOC /PDF

          Proces verbal privind evaluarea proiectului de cercetare științifică -DOC /PDF

         Cerere pentru susținerea raportului științific de progres  - DOC/PDF

         Proces verbal privind evaluarea raportului științific de progres - DOC/PDF

         Repartizarea activităţilor didactice pentru studenţii – doctoranzi - DOC/PDF

 Formulare utilizate în cazul unor eventuale modificări intervenite în cadrul S.U.D.

          Cerere schimbare titlul tezei de doctorat - DOC/PDF

          Cerere schimbare conducător de doctorat - DOC/PDF

          Cerere prelungire de la 3 la 4 ani (conform Legii 199/2023) DOC/PDF

           Act adițional - prelungire SUD de la 3 la 4 ani (conform Legii 199.2023) DOC/PDF

          Cerere pentru întrerupere/prelungirea/prelungirea cu perioada de grație a S.U.D. - DOC/PDF

Acordarea sprijinului financiar pentru diseminarea rezultatelor cercetării realizate de studenții doctoranzi din cadrul Universității din Oradea _FORMULARE

          Metodologia de gestionare a sumelor destinate diseminării rezultatelor cercetării de către studenții doctoranzi,  ANEXE - Varianta Word

Susținerea tezei de doctorat

         Cerere pentru susținerea tezei de doctorat în fața comisiei de îndrumare - DOC/PDF

         Avizul Școlii Doctorale privind verificarea antiplagiat - DOC/PDF

         Rezoluția conducătorului de doctorat privind Raportul de similitudine -  DOC/PDF

         Proces verbal privind susținerea tezei de doctorat în fața comisiei de îndrumare - DOC/PDF

         Propunere privind componența comisiei de analiză a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Model copertă teză de doctorat - DOC/PDF

         Declarația de autenticitate a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Cerere depunere teză de doctorat în vederea susținerii publice - DOC/PDF

         Cerere fixare dată susținere publică a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Declarație privind intenția de publicare/ acordul de difuzare a tezei de doctorat - DOC/PDF

         Lista documentelor care trebuie depuse la SSUD, împreună cu teza de doctorat, înainte de susținerea publică - PDF

         Fișa personală pentru eliberarea diplomei de doctor în științe - DOC/PDF

Documente aferente activităților în cadrulS.U.D. (Conducere/Îndrumare doctorat/Activități didactice PUA)

         Metodologia de normare și remunerare a activităților desfășurate în cadrul S.U.D. - PDF

         Structura statelor de funcții pentru Școlile Doctorale - DOC/PDF

         Fișa individuală a postului pentru conducătorii de doctorat - DOC/PDF  

Documente abilitare

        Cerere tip pentru susținerea tezei de abilitare - DOC/PDF

        Declarație privind îndeplinirea standardelor minimale și obligatorii de abilitare CNATDCU - DOC/PDF

        Cerere afiliere la IOSUD - UO - DOC/PDF

        Angajament conducere doctorat la IOSUD - UO  - DOC/PDF

        Conținutul dosarului de abilitare (care trebuie depus la SSUD, în vederea transmiterii la CNATDCU) - PDF

Afiliere/Revocare membri Școli Doctorale

        Regulament privind acordarea și revocarea calității de membru al Școlii Doctorale din cadrul IOSUD-UO PDF

        Cerere afiliere - DOC/PDF

        Declarație îndeplinire standarde DOC/PDF

        Raport privind eligibilitatea dosarului de afiliere - DOC/PDF

        Proces verbal CSD - avizare cerere afiliere - DOC/PDF

        Aviz CSUD privind afilierea - DOC/PDF

        Raport CSD privind revocare membru - DOC/PDF

Arhiva

×

Meniu


TOP